Lilypie Angel and Memorial tickers

Pemburu Gelaran Bidadari Syurga

Wahai wanita solehah 'Bidadari Bumi'
Bakar semangatmu untuk mengejar langkah sang bidadari
Jangan hanya diam dan menunggu keajaiban
Perlu usaha!
Tak akan ada kesempatan sebelum kau jemput sendiri...
Jangan biar dirimu tertinggal di belakang sang bidadari
Kau akan bangga mengukir namamu di syurga Izzatul Rabbi
sebagai wanita solehah berhasil meraih gelaran
SANG BIDADARI!

Laman

Saturday, April 30, 2011

Saya dan Facebook

Assalamualaikum...
Buat seketika ini, saya Asiah Yusro terpaksa merehatkan sementara Facebook saya kerana saya menerima kiriman kiriman 'PELIK' yang merisaukan saya... InsyaALLAH, dengan izinNYA, saya akan mengaktifkan semula Facebook saya. Semoga diri saya dan kalian diletakkan dalam perlindunganNYA... Kerana dirimu begitu berharga... =)

Berkongsi gambar gambar kegemaran saya yang melambangkan luahan rasa hati saya tika ini =)


Tempat yang terlalu dirindu saat ini... bilakah akan kembali?




Palestin di hatiku =)




Jadikanlah diri ku seperti kuntuman mawar putih



Hijau Putih forever <3

1 ~pemberi cinta~:

Azam Husni said...

ALLAH. Dugaan. Sabar! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...