Lilypie Angel and Memorial tickers

Pemburu Gelaran Bidadari Syurga

Wahai wanita solehah 'Bidadari Bumi'
Bakar semangatmu untuk mengejar langkah sang bidadari
Jangan hanya diam dan menunggu keajaiban
Perlu usaha!
Tak akan ada kesempatan sebelum kau jemput sendiri...
Jangan biar dirimu tertinggal di belakang sang bidadari
Kau akan bangga mengukir namamu di syurga Izzatul Rabbi
sebagai wanita solehah berhasil meraih gelaran
SANG BIDADARI!

Laman

Thursday, August 25, 2011

Salam Lebaran dari Layakkah aku menjadi bidadari syurga



Bismillahirahmanirahim

Diri saya yang kerdil, tuan punya bidadari yang kerdil ini juga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri, Maaf Zahir dan Batin buat seluruh pengunjung teratak saya yang biasa biasa ini. Semoga lebaran kali ini memberikan seribu makna. Sedih pilu di hati untuk melepaskan ramadhan yang ku kasihi, ya ALLAH pertemukanlah kami dengan ramadhan pada tahun hadapan. Tahniah buat kalian yang berjaya mendapatkan segulung ijazah bernilai taqwa hasil Universiti Ramadhan. Ya ALLAH, semoga kita menjadi lebih baik. Sesungguhnya ramadhan kali ini banyak ujian yang tertimpa ke atas diri namun saya meyakini tulisan takdir ALLAH adalah yang terbaik. Sering melafazkan doa di ramadhan ini iaitu 'Ya ALLAH, jadikanlah kehendakMU sebagai kehendakku', Ameen =). Indahnya jiwa manusia yang bersifat qanaah, kerana tidak perlu berpenat lelah untuk mengejar dunia yang sementara. Teringat pesanan seorang ustazah, dunia ibarat sebelah sayap nyamuk sahaja, maka untuk apa mengejar dunia yang sia sia.

Saya Asiah Yusro dan keluarga ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya AidilFitri

buat

Seluruh Umat Islam, tahniah atas kemenangan bergelar graduan taqwa!

Ahli keluarga jauh dan dekat, jemputlah datang ke rumah =)

Sahabat sahabat seperjuangan dalam jemaah terutama cermin ajaibku, sahabat sahabat Nisa dan Muslimat, adik adik usrah.... raya bukanlah bermakna waktu kerehatan tetapi masa untuk menopup jiwa sebelum melangkah ke medan pertempuran

Rakan rakan sekalian terutama Matronku yang begitu baik hati kerana memberi waktu cuti raya yang panjang. Alhamdulillah......

Dan buat sesiapa yang mengenali diri ini serta kedua ibubapaku.

Mohon maaf atas segala kesilapan diri... semoga menjadi yang lebih baik

Dan setelah sebulan saya merehatkan Facebook saya untuk beruzlah demi mencari nikmat ramadhan, InsyaALLAH, saya akan menghidupkan kembali....

Ok, nak pergi buat kuih raya dan kemas rumah.........................

P/s: Sesiapa yang ingin mengnjungi rumah saya, mohon hubungi dulu ya kerana kami sekeluarga akan berhari raya di kampung dan selepas itu saya akan membantu Majlis Perkahwinan sahabat saya =)

1 ~pemberi cinta~:

insan_marhaen said...

Walau tak mengenali tetap jua ingin mengucapkan Selamat Hari raya Buat Asiah Yusro sekeluarga...Datang singgah membaca di sini seketika...Teruskan menulis dan istiqomah berdakwah di alam maya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...